gile meyh


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 23, 2011

tekanan perasaan

huh tekanan tol aku ngn kehidupan aku nieh. tapi ape leh wat, aku sepatutnye bersyukur sebab aku masih dapat menjalani kehidupan...... aku tahu tuhan takkan bagi kita dugaan andai kita tak dapat mengharunginye. so aku dah dapat dugaan sehebat ni, mesti aku dapat mengharungi nye, so layan ah pic aku ni, posing cantik punye....
 huhuhu layan perasaan name nye ni. mengenang nasib di hari muke. huhu cian an aku?? ape seh
 ni aku ngn umairah, mber aku kat kluang nieh. dia member aku kat sm vokasional gak. dia lah peneman setia aku, ramai orang cakap dia ni tu ni tu ni, tapi aku heran ape, yang penting dia tak kacau idop aku pn. yang budak2 ni sibuk cakap dia bukan2 tu pahal? bukannya dia kacau hidup diorang pn
 Minah rock. ape seh, aku nga posing cm ni ade jek yang amek pic. cm cipan ah ek?? burok di pandang lak tu. ape eh.. malu oden. time ni aku kat bowling. mengenang nasib, bola masuk longkang. asal lah diorang wat longkang kat bowling ek??? benci tol aku
 tak ku sangka tak ku duga,. cmni buruk muka aku time minum air. bukan ape, nga menikmati kesedapan cappucino lah.. old teste je kot. huhuhu.. budak2 ni pnye keje ah, snap pic aku buruk cmni,. peh,.. mlu den

No comments:

Post a Comment