gile meyh


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 16, 2011

fixie

lama tak tgok aku punye blog ni.. rindu lah nk membebel.. hehe, beday pwe aku dah sampi 7 Mei.. best ah tu. hehehe. tapi an yang tak best nye, aku tak dapat wish beday kat dia depan2. cian an aku, tu lah, ni lah akibat dok kat asrama.. ape kan daya, turn beday dia aku tak dapat alek coz bukan time budak asrama alek. so, aku terpaksa lah wish dia dalam fon jek n just anggn2 jek nk smbut beday dia. tapi an ade satu perkara yang wat aku pening cikit. iedin ni x abes2 ngn dia punye fixie.. huh. pening la aku dibuatnye. tapi demi pwe an, hehe, ikot kan ajelah .. tapi ane aku nk dapat wet?? aku sendiri nga ade problem ngn fmily aku.dia just bagi aku 40rm untuk simpan kan, dan dia nk aku jadi tabung dia. yelah sayang, skety ko lah sayang. aku akn cube usaha kan sikit2 tambah wet ni.. yang masalah nye, dia ni x sabo2 nk fixie tu.. yelah jiwa basikal la katakan. ape leh wat.. sabo kan ajelah.. 

No comments:

Post a Comment