gile meyh


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 27, 2011

berrsamanya..

kenangan meyh ngn abg2 aku walaupn umo sebaya.. huhu yang tu emg tak leh blah. aku pn tak tahu lah an. yek ah. hormat antara adik beradik mesti ade meyh
ammar and anep
dua ekor makhluk tuhan ni lah abg aku.. amacam?? comel tak posing? ape seh.. aku pn tak tahu ah cm ne pailang leh lak posing secomel ieh.. huhuu pape pn dua orang ni emg yang terbaik pernah aku jmpe/










hah ni dia, aku, anep n ammar... ni lah danga bay pada waktu siang.. hahaha tak de keje.. ape ade ah kat danga waktu2 tgah pacak gni.. ni time paling best. 27 jun 2011 tapi merupakan hari paling badi coz aku kene saman. ape pn tak leh ah. huh pening nak byo saman cmne.. huh kusot!!!!!!!!!1
 hahaha aku pnye bosan tgu adik aku g toilet aku pn posing ah jap. amcam?? ade cara tak>> huhuhu ngku jek ah an aku comel. alhamdulillah.. syukur ngn nikmat tuhan
 amacam. aku snggup panjat singki ni untk aku posing cm ni.. aku bse ah, sanggup wat pe jek demi posing meyh.. hahahaha.. pape pn, kenangan terindah ah time ni an. entah ble aku dapat jmpe abg ammar aku tu lagi aku pn tak thu. tapi hbgan adik beradik aku takkkan lupe bro..

No comments:

Post a Comment