gile meyh


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 5, 2011

kehadiran dia.. hehe

aku pun tak tahu ah an, kehadiran dia wat aku hepy sangt2.. huhu race cam dunia ni tak de moody!! sume nye hepy bagi aku.. dia lah orang yang paling pelik pernah aku jumpe coz dia tak cam laki len, dia sentiasa hepy, sentiasa senyum ngn aku walaupun time tu dia ade masalh besar punye..
dia lah orang yang tolong aku walaupun time tu dia bz sangat n dia nga ade problem.. hehe, walaupun dia nga marah sekali pun, tak pun dia ngah gaduh ngn budak2 ni, dia still take care about me. huh, bahagianye rase.. lau lah 10 orang cam dia kat dunia ni, sume tu dah leh wat aku hepy sangat2.. heheh..
pape pun, aku just leh doa jek untuk dia terima aku seadanya. ane ah thu an dia tak memerlukan aku sebenarnya,.. ane ah thu an aku jek yang perasaan lebih, bak kata mat2 rempit SS(syok sendiri) hehe..ish tak mahu den
dia tak pernah marah aku walaupun aku wat salah, aku late ker, aku wat hal ker.. dia still tak marah aku, cume ye ah, dah wat salah an, takkan aku nk wat bodoh jek kot?? msti ah mintak maap giler babies! tapi, tak pe,, dia akan menjernihkan keadaan,, ish, lau la dia laki aku!!!!!!

No comments:

Post a Comment